Teksty, zdjęcia, wykroje...


Jako, że teksty, które tutaj czytacie, oraz zdjęcia im towarzyszące, wszystkie są mojego autorstwa lub mam zgodę osób je wykonujących (w przypadku zdjęć) na publikację na blogu, proszę o nie kopiowanie tekstów, ich fragmentów ani żadnych zdjęć bez mojej zgody oraz adnotacji o źródle i linku. Wiele wykrojów rzeczy, które można oglądać na moim blogu zostało stworzone przeze mnie - jeśli jest inaczej lub jeżeli korzystam z dorobku innych wyraźnie to zaznaczam.
Zarówno w tej sprawie, jak i w innych, można się ze mną skontaktować mailowo.

piątek, 8 kwietnia 2011

Biżuteria zrobiona na jarmark

Na jarmarku miałam oprócz rzeczy uszytych także trochę biżuterii. Parę drobiazgów się sprzedało - resztę pokazuję. Zdjęcia robione były dopiero dzisiaj.

Na pierwszy rzut kolczyki (niektóre mogą się powtarzać z poprzednim postem).

Koraliki FIMO:

Koraliki FIMO + kamień (chyba jaspis, ale zapomniałam zapisać nazwę i zapomniałam)

Ręcznie filcowane kulki + kamień (taki sam jak powyżej)

Ręcznie filcowane kulki + jaspis krajobrazowy

Koraliki FIMO (troszkę się łączenie zawinęło - zauważyłam dopiero przy wklejaniu zdjęć tutaj)

Malachity:

Piasek pustyni (kolczyki były w poprzednim poście):

Turkusy (były w poprzednim poście):

Zawieszka do telefonu komórkowego z koralikiem FIMO (nie widać samej zawieszki, ale jakoś trzeba było to umocować):

Dwie broszki z ręcznie filcowanych kulek.
Do pierwszej dołączone są 3 szklane kule (CRACLE):

Do drugiej agat wężowy:


A takie koraliki jeszcze mam zrobione z masy FIMO. To tylko ich część (mniejsza), reszta jest jeszcze nie polakierowana.

No i elementy przygotowane pod zawieszki oraz kolczyki, również z masy FIMO:

Trochę monokolorystycznie, ale jak tylko dostanę nową modeliną to i inne kolory się pojawią :)

Brak komentarzy: