Teksty, zdjęcia, wykroje...


Jako, że teksty, które tutaj czytacie, oraz zdjęcia im towarzyszące, wszystkie są mojego autorstwa lub mam zgodę osób je wykonujących (w przypadku zdjęć) na publikację na blogu, proszę o nie kopiowanie tekstów, ich fragmentów ani żadnych zdjęć bez mojej zgody oraz adnotacji o źródle i linku. Wiele wykrojów rzeczy, które można oglądać na moim blogu zostało stworzone przeze mnie - jeśli jest inaczej lub jeżeli korzystam z dorobku innych wyraźnie to zaznaczam.
Zarówno w tej sprawie, jak i w innych, można się ze mną skontaktować mailowo.

piątek, 8 kwietnia 2011

Ogłaszam "Podwójne cukierasy"

Lekko spóźnione... ale ogłaszam.

Podwójne cukierasy u kasi3nka z okazji założenia nowego bloga - bloga, który właśnie przeglądacie.

Wygraną będzie biżuteria.
Jaka?
Tego jeszcze nie wiem.
Wylosowana osoba będzie mogła wybrać, co chce otrzymać - czy będą to kolczyki, czy bransoletka, czy wisiorek albo łańcuszek... Będzie można dopasować wybrany splot (z tych, które już były prezentowane w dowolnej biżuterii robionej przeze mnie) oraz kamień, koralik FIMO czy kolor filcowanej kulki, jaki mam w swoich zbiorach. Jeśli osoba, która wygra zajmuje się robieniem biżuterii, dorzucę kilka koralików FIMO robionych przeze mnie, ufilcowanych kulek (jeśli osoba ta sama nie filcuje i będą ją takie kulki interesowały) lub kamieni.



Zasady:
1. pozostawić komentarz pod postem, zaznaczając jeśli samemu robi się biżuterię;
2. obserwatorzy (dotychczasowi bądź nowi) mają prawo do pozostawienia drugiego komentarza, co zwiększa szanse wygranej;
3. należy zamieścić bannerek na swoim blogu (bannerek pojawi się jutro jak będę miała go czas zrobić - nie chciałam z jego braku przesuwać ogłoszenia cukierasów);
4. osoby nie posiadające bloga też mogą brać udział w zabawie, z tym, że proszę takie osoby albo o pozostawienie w swoim profilu e-maila kontaktowego, albo o napisanie do mnie zaraz po komentarzu maila ze swoim adresem e-mail i nickiem bądź skopiowaną treścią komentarza. Mój adres znajduje się w profilu i z boku strony. Postanowiłam więcej nie prosić Was o pozostawianie swoich maili w komentarzach - boty tylko na to czekają ;)
5. zapisywać można się do 1 maja do godziny 23:59 czasu polskiego - losowanie mam nadzieję zrobić dzień później i od razu po losowaniu ogłosić wyniki
6. nie na darmo cukierasy są "podwójne" - można zajrzeć także na mojego drugiego bloga, gdzie na nowego właściciela (lub raczej właścicielkę) czeka torebka

Serdeczenie zapraszam wszystkich do zabawy! :)

EDYCJA: dokleiłam bannerek.

50 komentarzy:

Haftowane prezenty pisze...

Jak się rzekło - tak trzeba uczynić. Biżu też uwielbiam więc nie mogłabym sobie odmówić :)

Pozdr
Michalina

kasica53 pisze...

Obok biżuterii chyba żadna kobieta nie przejdzie obojętnie, więc dołączam do chętnych. A ponieważ dostałam śliczne serduszko, do którego nie mam niestety łańcuszka, to byłoby akurat :) Banerek dam jak będzie zdjęcie :) Pozdrawiam :)

Selena pisze...

The beauty of what I want already, I hope I'm lucky, and thanks for the joke, I love decorating and myself to do them, but never enough ))....

agus2003 pisze...

I tu też się chętnie zapisuję, bo mam bzika na punkcie kolczyków:))
http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

Ola pisze...

ja tez sie chetnie zapisze bo piekne te kolczyki

Ola
aleksandra.kutyma@gmail.com

justysias7000 pisze...

Biżuteria śliczna- zapisuję się:)

justysias7000 pisze...

I jako nowy obserwator:):):P

Orsynia pisze...

Uwielbiam kolczyki:) Sama nie umiem robić.
Może mi się poszczęści w losowaniu:)
http://orsynia.blogspot.com

Gośka pisze...

Śliczne kolczyki - grzechem byłoby nie skorzystać. Tym bardziej, że sama nie robię kolczyków.
goska0123@wp.pl

Karolina pisze...

To i Ja szybciutko sie zapisuje!
Pozdrawiam Gorącao Karolina
http://robutkowadolina.blogspot.com/

agus2003 pisze...

Jako obserwator jeszcze raz się zapisuję i już nie mogę się doczekać losowania:)))

МамаФиалка pisze...

Ух ты какие красивые особенно фиолетовые Обалденные!!!
http://iakoma.blogspot.com/
Спасибо

Ania pisze...

Zapisuję sie z przyjemnością i jeszcze raz zapraszam na Candy do mnie!

Dobiechna pisze...

Mam bzika na punkcie biżuterii. Nie byłabym sobą, gdybym przeszła tutaj obojętnie;)

Dobiechna pisze...

A teraz, jako nowy obserwator;) Będę tu często zaglądać, na pewno!

Asik pisze...

Stanęłam juz w kolejce po torebeczkę, więc stanę i tu, bo może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

Asik pisze...

Ach, nie byłam obserwatorem (jak mogłam...), ale juz naprawiłam swój błąd :D
Będę tu zaglądać częściej, bo podoba mi się Twoja biżuteria :D :D :D

Ula pisze...

Chętnie się zapisuję. Robię biżuterię, ale na szydełku i z makramy.Pozdrawiam :))

ita01 pisze...

Widzę, że właścicielka bloga jest osobą bardzo utalentowaną. Nie dość, że rewelacyjnie szyje, to oprócz tego robi świetną biżuterię. Oczywiście zapisuję się do kolejki, pozdrawiam!

Ela 17 pisze...

Tu też sie zapisuję

Danusia pisze...

Z przyjemnością dopisuję się do kolejki.
Pozdrawiam:)

Karolina pisze...

Za Twoim przyzwoleniem staję w kolejce po śliczne cukierki i pozdrawiam serdecznie, Karolina

Joanna pisze...

Zogromną przyjemnością, zapisuję się :)

rfnikolka pisze...

Zapisuję się z przyjemnością. Bloga niestety nie prowadzę. Pozostawiam swojego maila: nikola_o@wp.pl

rfnikolka pisze...

Zostałam obserwatorem więc pozostawiam drugie komentarz :)

baskalatka pisze...

zapisuje sie na te piekną biżuterię,chodz zrobiłam parę korali i kolczyków z filcu cudenkabasi.blogspot.com

baskalatka pisze...

piszę drugi komentarz bo stałam sie obserwatorką twojego bloga cudenkabasi.blogspot.com

Asia pisze...

Uwielbiam kolczyki,tworze w domu moja "malom" kolekcje:)))
chetnie sie zapiosze i tu na cukierasy,sama robie glownie broszki ale pare kolczykow tez zrobilam i mysle ze jeszcze pare par powstanie:))
Pozdrawiam Asia

Ruda Wiewióra pisze...

Znam Twoje cudeńka i zapisuję się ;)

Ruda Wiewióra pisze...

..i oczywiście obserwuję ;)

curiously pisze...

Ja chcę, ja chcę :) I tworzę :)

Magda pisze...

Mimo że kolejka długa to i ja jestem chętna na wspaniałości.

Asia pisze...

2 komentarz za obserwatora:)))
Pozdrawiam Asia

taaantynormalna pisze...

To ja też :)
Aha i także coś tam majstruję :)

taaantynormalna pisze...

To ja też :)
2 komentarz obserwatora

barbaratoja pisze...

Biżuteria śliczna,zapisuję się. Teraz pędzę po torebkę;-)

ROMA pisze...

Dołączę do tego zacnego towarzystwa:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

bajla pisze...

będą pasowały do torebki ;)

witaaminkaa pisze...

Ja również staję w kolejce.
Uwielbiam biżuterię ręcznie wykonaną.

Pozdrawiam

witaaminkaa pisze...

A co tam zwiększam swoją szansę, warto obserwować Twój blog, częściej muszę zaglądać.

darias pisze...

I tu również takie cudeńka :)
Chętnie ustawię się w "kolejeczce".

darias pisze...

Zgłaszam się jako obserwator nr 24 :)
I zapraszam do siebie

http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

zainspirowana pisze...

tutaj też dotarłam :)
i też się zapisuję :)

zainspirowana pisze...

obserwuję też oczywiście!

Katarina79 pisze...

Tyle chętnych ale spróbuję szczęścia i się zapisuję,bo uwielbiam kolczyki :)

Katarina79 pisze...

Jestem też obserwatorem :)

raeszka pisze...

Chętnie zapisuję się na candy :).

Biżuterii sama nie robię ale mam w planach.
Póki co zbieram materiały :).

raeszka pisze...

Jestem już obserwatorem :).

inga pisze...

beautiful earrings, I hope all the best.
http://inga2010.blogspot.com/

Yoasia pisze...

To i ja się dopiszę, Co do robienia biżuteri to czasami coś tam stworzę. Nie tak piękne jak u ciebie ale nie kazdy ma przeciez taki talent:)