Teksty, zdjęcia, wykroje...


Jako, że teksty, które tutaj czytacie, oraz zdjęcia im towarzyszące, wszystkie są mojego autorstwa lub mam zgodę osób je wykonujących (w przypadku zdjęć) na publikację na blogu, proszę o nie kopiowanie tekstów, ich fragmentów ani żadnych zdjęć bez mojej zgody oraz adnotacji o źródle i linku. Wiele wykrojów rzeczy, które można oglądać na moim blogu zostało stworzone przeze mnie - jeśli jest inaczej lub jeżeli korzystam z dorobku innych wyraźnie to zaznaczam.
Zarówno w tej sprawie, jak i w innych, można się ze mną skontaktować mailowo.

wtorek, 3 maja 2011

Losowanie "podwójnych cukierasów"

Rozpisałam się trochę na blogu szyciowym, więc tutaj już tylko pozostaje mi ogłosić zwycięzców.

Szczęśliwe numery to:

34...

czyli:


Oraz 16
czyli:

Dziękuję wszystkim ogromni za udział i gratuluję zwyciężczyniom. Proszę o kontakt mailowy - ustalimy szczegóły nagród.

6 komentarzy:

Asik pisze...

Oooo, jak się cieszę :D
Lecę pisać maila :D :D :D

agus2003 pisze...

Eh, tu też mi sie nie udało:((( Dla zwycięzców gratulacje!!!

darias pisze...

Gratuluję szczęściarom :)

barbaratoja pisze...

Gratuluje wylosowanym;-)

Orsynia pisze...

Dziękuję za zabawę:)

Ruda Wiewióra pisze...

szkoda, że nie wygrałam :(
Gratuluję wszystkim :) może następnym razem i mi sie uda ^^