Teksty, zdjęcia, wykroje...


Jako, że teksty, które tutaj czytacie, oraz zdjęcia im towarzyszące, wszystkie są mojego autorstwa lub mam zgodę osób je wykonujących (w przypadku zdjęć) na publikację na blogu, proszę o nie kopiowanie tekstów, ich fragmentów ani żadnych zdjęć bez mojej zgody oraz adnotacji o źródle i linku. Wiele wykrojów rzeczy, które można oglądać na moim blogu zostało stworzone przeze mnie - jeśli jest inaczej lub jeżeli korzystam z dorobku innych wyraźnie to zaznaczam.
Zarówno w tej sprawie, jak i w innych, można się ze mną skontaktować mailowo.

czwartek, 23 czerwca 2011

Kilka par kolczyków...

Kolczyki będą dostępne w galerii Artillo

Kółeczka 4mm

Kółeczka 5mm + kamień - noc kairu

Kółeczka 5mm + kamień - jaspis:

Kółeczka 4mm + kamień: koral filipiński

3 komentarze:

secretnight pisze...

bardzo ładne!
zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;*

Anna Jońska pisze...

Świetny pomysł z tymi kółeczkami! Że też ja na to nie wpadłam. Co prawda ja inspiracje czerpię z tej strony, ale chyba spróbuje coś podpatrzonego od ciebie.

Biżuteria Aniko pisze...

Piękne:)